Popüler olanlar

Yazar: Blogger by Hementasarim.com 6.08.2016

Bilindiği üzere bir hayli zordur iş bulmak, özellikle de doğru ve yapabileceğimiz işi bulmak. Sevdiğimizden öte daha çok mecbur kaldığımız işleri yaparız. Hayatımızı idame ettirmek için de buna mecburuz. Ben de alanım dışında bir iş sahasına adım attım ve artık yeni bir hayata başlangıç yaptım. Büyülü kent olan rüyalar şehri İstanbul'a artık yerleştim gibi. Çağrı merkezi alanında iş hayatına merhaba dedim. Plus Holding bünyesinde Digiturk elemanı olarak yeni görevimin hayırlı olmasını diliyorum.
Artık bu yüzden dolayı çok sık yazım ve paylaşım yapamayacağım. Tüm okurlarıma duyurulur...
Herkese iyi çalışmalar diliyorum.

Görüş belirtin

Blog aboneliği | Yorum aboneliği

- Copyright © Mevlüt Baki Tapan - Powered by Hemen Tasarım - Designed by Johanes Djogan -