Popüler olanlar

Yazar: Blogger by Hementasarim.com 29.03.2015

''Benim hayatımdaki birçok noktaya etki eden; gelişim, deneyim ve eylem sürecimde bana her açıdan katkı sağlayan, destek olan Halamın oğlunu ölümsüzleştirmek, bana sunduğu olanak ve desteklerine karşın minnettarlığımı sunmak amacıyla bu eseri kaleme almaya karar verdim. 

Eserimi hazırlarken, Müh. Hüseyin Sümer’in kronolojik hayatını, son dönemlerdeki belli başlı olayları, onun duygu ve düşüncelerini, huylarını ve yaşadığı bazı olayları özellikle yansıtmaya gayret gösterdim. Çalışmam süresince tarafsız olmayı ve olumsuzluk oluşturabilecek her türlü olgudan uzak durmaya çalıştım.''

Bu eser benim hazırlamış olduğum ilk biyografik çalışma özelliğindedir. Çalışmam süresince sadece belli başlı bilgiler için ilgili kişinin bizzat kendisine başvurdum. Bunun haricinde ki bütün bilgi ve olay örgüsü, benim edindiğim deneyimler ve gözlemlerime dayalıdır. Bu biyografik çalışmamın, ilerleyen dönemler de Hüseyin Sümer ve ailesine, Mühendislere ve şahsi kariyerimde ki eserler listesine bir katkı sağlamasını diliyorum. Bu eser, büyük çapta biyografik araştırma ve inceleme sonucu kaleme alınmamış olup, tamamen şahsi gözlem, bilgi ve deneyimlere dayanılarak ele alınmıştır.

Müh. Hüseyin Sümer Kimdir?
Hüseyin Sümer 2014 yılı itibarıyla Asos Mekatronik Otomasyon'da mühendis olarak çalışmaktadır. Erzurum Atatürk Üniversitesi Mühendislik Bölümü mezunudur. Tekirdağ'da ikamet etmektedir.

Mühendis Hüseyin Sümer hakkında detaylı bilgiye ve biyografisine bu kitapta detaylı olarak yer verilmiştir.
Kitabın temin edilebileceği yerler: Google Books | Resmi Sayfa
Not: Bu kitap Müh. Hüseyin Sümer'in direktifleri doğrultusunda ücretsiz sunulmaktadır. Ücret karşılığı satılması veya dağıtılması kesinlikle yasaktır.

Görüş belirtin

Blog aboneliği | Yorum aboneliği

- Copyright © Mevlüt Baki Tapan - Powered by Hemen Tasarım - Designed by Johanes Djogan -