Popüler olanlar

Yazar: Blogger by Hementasarim.com 11.06.2016

Merhaba ben, ''43LH560V 43'' 109 cm Uydu Alıcılı Full HD Smart Led Televizyon. Zutopya dünyasına yakın bir zaman içinde taşındım. Burada başımı sokacak sıcak bir yuva ve bana eşlik edecek yeni hayat arkadaşları arıyorum.
Biliyorum yeni çağımızda neden ben sorusu sıkça sorulur oldu. Ben de bu soruya siz sormadan cevaplar vereyim. Öncelikle biraz daha kendimden bahsederek işe başlayalım. Ben LG markasını geliştirdiği en nadide uydu alıcısı olan televizyonlardan biriyim. Dahili uydu alıcısına sahibim ve ses çıkış gücüm 10 W. Neden ben sorusuna gelince, çünkü video formatım Full HD ve ekran ebatım, 43 (109 cm) Led TV. Yani bu da şu okuyor, en yüksek kalitede eşsiz nitelikte tv keyfi yaşayabilir ve filmleri en gerçekçi haliyle seyredebilirsiniz. Size gerçekten en özel TV seyretme alışkanlığı kazandıracak niteliklere sahibim. Görüntü tarama hızı 400 Hz, çözünürlüğü 1920x1080 piksel olan başka bir Led Tv ile tanıştınız mı benden başka?  2 adet HDMI ve 16:9 Modum var. Var olan özelliklerimi sıralayacak olursak; 2 adet USB girisi, Wi-Fi (WiFi direct 802.11 ac), Smart TV ve DLNA gibi seçkin özelliklerim var. Bu da şu demek oluyor ki, gönül rahatlığı ile internetten bir film veya video açıp seyredebilir, Flash Disk (USB Bellek) üzerinden film, müzik ve resimleri ise ulaşarak keyifli dakikalar geçirebilirsiniz.
Merak edenlere söyleyeyim, işletim sistemi WebOS 2.0. Beni üzen tek şey 3D TV özelliğinin maalesef olmaması.

Benimle olağan üstü TV keyfi yaşamak isteyenlere duyurulur ki, 2 Yıl LG Türkiye garantisiyle evinize geleceğim.

Görüş belirtin

Blog aboneliği | Yorum aboneliği

- Copyright © Mevlüt Baki Tapan - Powered by Hemen Tasarım - Designed by Johanes Djogan -