Popüler olanlar

Yazar: Blogger by Hementasarim.com 29.07.2015

Uzun bir aradan sonra tekrar tüm okur ve okurcularıma merhaba. Okurlarımdan gelen bazı yorum, öneri ve mesajlardan sonra bu yazıyı yazma gereği duyuyorum. Öncelikle belirtmeliyim ki, ilginiz ve yazılarıma gösterdiğiniz hassasiyetten dolayı tüm siz değerli okurlarıma minnettar olduğumu belirtir ve teşekkürlerimi sunarım.
Bu blog yazımda bana gelen sorulara, görüş ve önerilere yanıt vermek istiyorum. Ayrıca belirtmeliyim ki yazma eğilimine kısa bir süre ara vermiş gibi görünsem de tamamen bıraktığım anlamına gelmemeli. Şimdi sırasıyla bazı mesajlara yanıt vermeye çalışayım.


  • Neden artık yeni blog yazılarınızı blogunuzda göremiyoruz? 
Bir süredir yazmadığım için. Sadece blog değil makale, hikaye, deneme vs. de aynı zamanda yazmıyordum. 
  • Üniversitenin bitmesinden sonra artık yazmayı bıraktınız mı?
Tabi ki de hayır. Ben bendimi yazarken mutlu hissediyor ve yazdıklarımla canlı buluyorum. Onun için yazmaktan asla vazgeçemem. Ancak bazı yoğunluklardan dolayı kısa süreli olarak yazılarımı paylaşmaya ara verdim. Tekrar yoğun bir şekilde paylaşıma devam edeceğim. İnternette yazdıklarımı paylaşmasam da kendimce defterler, kağıtlar dolusu deneme, hatıra, şiir ve günceler kaleme aldım. 
  • Milliyet, Radikal gibi blog sitelerinde de yazmaya ara verdiğinizi görüyoruz. Bunun sebebi siyasi mi yoksa kişisel bir durum mudur?
Yukarıda diğer mesajlara yanıt verdiğim gibi hem milliyet, radikal gibi blog sitelerine, hemde yenimakale, özel roman gibi bir çok sitede yazmaya ara verdim. Bunun sebebi siyasi veya kişisel değildir. Sadece şartların ve zamanın olanaklarını kısıtlamış olmasındandır. Ayrıca son dönemdeki gerginleşen bu durumlara, ülkemizdeki sorunlara dair yakın zamanda bir makale veya öykü de kaleme alacak ve ilgili alanlarda yayına sunacağım.
  • Wattpad'de veya diğer öykü sitelerinde de size ait yeni öyküler göremiyorum. Yazmaya ara mı verdiniz yoksa bir sıkıntı mı var?
Bir sıkıntı yok. Ara verdim de aslında diyemem ama zaman sıkıntısı nedeniyle biraz sekteye uğradı. En kısa sürede tekrar yeni öykülerim kalemimde canlanmaya başlayacak.

Bu mesajların haricinde tebrik, beğeni gibi iletilere de özellikle teşekkür ederim. Tiyatro ve organizasyonlar hakkındaki sorulara ise toplu yanıt vereyim. Evet biraz haklısınız, çünkü şuanda tiyatro ve organizasyon planlarım yok. Yani bilinmeyen bir tarihe kadar tiyatro oyunu oynamayacak ve yeni bir organizasyona katılmayacağım. Ancak tiyatro oyunu yazabilirim. Okurlarıma bir haberi daha vereyim. Yakında yeni bir esere daha imza atacağım. Resmi sitemin neden sadece Almanca olduğu konusundaki meraklı sorulara da, kişisel yanıtları verdim. ''Hep Almanca mı olacak'' diye merak edenlere tekrar söyleyeyim. Resmi sitem daimi olarak sadece Almanca dilinde olacak ve Blog'um ise Türkçe hizmet verecektir.

  • Marmara ve Ege'ye seyahatiniz öncesinde belirtmiştiniz ki, seyahat sonrası bir eser kaleme alacağım. Bu eser ne zaman yayınlanacak veya bu sözünüz devam ediyor mu?
Evet, o sözüm hala geçerlidir ve tekrar uygun zamanı ele aldığımda o eseri de derleyip paylaşacağım. ''Marmara'dan Ege'ye'' adı altında bir seyahatname olmasını umut ediyorum.

Sorularınıza yeterli ve uygun cevapları verdiğimi umut ediyor, sağlık ve mutluluk dolu bir yaşam temenni ediyorum. Ayrıca tüm okurlarımın geçmiş ramazan (Şükür) bayramını ve Kadir gecesini kutluyorum. 

Görüş belirtin

Blog aboneliği | Yorum aboneliği

- Copyright © Mevlüt Baki Tapan - Powered by Hemen Tasarım - Designed by Johanes Djogan -