Popüler olanlar

Yazar: Blogger by Hementasarim.com 30.09.2017

Sanmayın ki bir şeyler yazmıyorum da yokum. Varım ve yazmaya devam ediyorum. Yalnızca şu aralara resmi web sitem üzerinde yazmakta ve profesyonellerin adına gölge yazarlık yapmaktayım. Bu yüzden diğer ağ ve platform üzerinden yazmaya vakit bulamıyorum. 
İşte Geldim
İşte Geldim! Sanmayın ki Yokum.

Bir hayli vakitten sonra yine yazıyorum Blogger üzerinden. İncelediğim kadarıyla bayağı yorum gelmiş. Fakat yorumları yayınlamadığım için yakınanlar da var. Evet, pek yorum yayınlamıyorum. Yazdığınız her yorumu görmekte ve özenle saklamaktayım. Ama ilerleyen zamanda kaleme alabileceğim bir kitabın özel köşesinde sizin kıymetli yorumlarınıza yer verebilme ihtimalinden dolayı yayınlamıyorum çoğu yorumu. Bu yüzden beni bağışlayın, lütfen. 

Blogger üzerinden pek yazamıyorum, çünkü genellikle www.mevlütbakitapan.com uzantılı resmi web sitemde veya birkaç müşterim için gölge yazar olarak farklı mecralarda yazıyorum. Ama fırsat buldukça buradan da yazmaya devam edeceğim. Malumunuz; ben yazmayı amatör olsam dahi seviyorum. Yazmak kadar güzel bir duygu daha var mı ki, insanı rahatlatan ve duygularını en nadide çiçek gibi büyüterek besleyen ve çiçeğin hoş kokusu gibi etrafına narince dağıtan... 

Benden bahsetmemi belki istersiniz. Bir çalışmam, kitabım var mı diye merak edenleriniz vardır. Zaten resmi web sitemi takip edenler bilir, ne yaptığım ve nelerle uğraştığımı az buz kestirebilir. Kısaca bahsetmek gerekirse şuan çağrı merkezi sektöründe çalışıyorum. İlaveten yazarlığa vakit ayırıyorum. Şuan tam manada çalıştığım bir kitap projem yok. Öykü veya makale de yok. Sadece öylesine bir şeyler karalarcasına yazdıklarım var. Tatilbudur projesinden sonra şimdilerde Eleman.net projesinde çalışmaktayım. Biraz vakit geçtikten sonra proje ve ürünlerimi güzelleştirme işine gireceğim. Damlahatname ve Usulihat ile daha birçok projemi biraz daha geliştireceğim. 

Şimdilik bu kadar diyerek noktayı koyalım. Zamanla yeniden buluşmak üzere...

Görüş belirtin

Blog aboneliği | Yorum aboneliği

- Copyright © Mevlüt Baki Tapan - Powered by Hemen Tasarım - Designed by Johanes Djogan -